به گزارش پایگاه اطلاعرسانی قرضالحسنه، با حضور دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران و اعضای هیأت عامل، همایش واحدهای صف و ستاد مدیریت شعب استان سمنان برگزار شد.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در این مراسم، با اشاره به عملکرد بانک، اظهار داشت: بانک توانسته در طول مدت فعالیت بیش از ۲۱ میلیون مشتری را جذب کند، همچنین در سال گذشته بیش از ۴ میلیون و ۷۰۰هزار فقره به ارزشی بالغ بر ۳۵۶ همت پرداخت شد.
وی با تأکید بر ضرورت همسویی کامل شبکه شعب با برنامه جامع راهبردی بانک، گفت: در طول اجرای این برنامه، بانک خدمات نوینی را در بستر قرضالحسنه ارائه خواهد کرد.
سه محور راهبردی و افق ۱۴۰۶
فتحعلی تحقق مأموریت بانک را وابسته به سه محور اساسی دانست و تصریح کرد: توسعه و تعمیق بانکداری قرضالحسنه، تنوعبخشی به منابع درآمدی بهعنوان یک بنگاه اقتصادی، و حرکت به سوی بانکداری دیجیتال هوشمند، ۳ راهبرد اصلی بانک است.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران افزود: هدف این است که تا افق ۱۴۰۶، بانک الگویی متمایز در ارائه خدمات مالی نوین و همسو با مسئولیتهای اجتماعی بانکداری باشد.
وی با اشاره به تغییر نیازهای مشتریان گفت: نسلهای جدید به خدمات سریع، امن و دیجیتال نیاز دارند. در این مسیر، سبد خدمات بانک متناسب با سه گروه اصلی مشتریان شامل خدمات خرد و اجتماعی، خدمات اصناف و خدمات مشتریان شرکتی بازطراحی میشود.
فتحعلی اضافه کرد: افزوده شدن خدمات ارزی، صدور ضمانتنامه و بهبود مستمر فرآیندها از جمله اقداماتی است که علاوه بر ارتقای کارایی داخلی، تجربهای بهروز برای مشتریان رقم خواهد زد.
در پایان این مراسم، از رؤسای شعب «میدان جمهوری شاهرود»، «۲۲ بهمن شاهرود» و «قدس» بهعنوان شعب برتر استان سمنان، و همچنین از «امیر حسینی» مدیر استان، تقدیر شد.
گفتنی است، مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در سفر به سمنان از خانواده برادران شهید «رضاکاظمی» تقدیر کرد.
نظر شما